Bánkuti Dániel, Telt ház önerőből
Fogyasztói ár:
8.820 Ft
Cikkszám: | 33069 |
Csak akkor olvass tovább, ha az alábbiak közül legalább egy igaz rád! Zenész vagy és szeretnéd, ha több fellépésed lenne, esetleg még a szervező is Te akarsz lenni emellett. Klubtulajdonos vagy, esetleg promóterként dolgozol, de már nehezen tartasz lépést a rohanó világgal és a rengeteg lehetőséggel. Rádióműsort, kiadót, vagy Youtube csatornát szeretnél indítani. A szórakoztatóiparban dolgozol. Az alábbi kérdésekre kapsz majd kézzel fogható válaszokat: Hogyan építs fel működő közösséget 0, azaz nulla Ft-ból? Hogyan érd el közösségépítéssel, hogy fellépéseid legyenek? Hogyan építs fel működő zenei brandet? Hogyan mérd fel, mire mozdul meg a közösséged? Hogyan szervezd meg a saját rendezvényedet? Hogyan működtess klubot sikeresen? Hogyan reklámozd hatékonyan a rendezvényeidet? Hogyan NE ess bele a kezdők hibáiba? A szerző az írás során nem csak a saját, zeneipari szakemberként, marketingesként és label managerként szerzett tapasztalataira támaszkodott, hanem 50, zömmel az ország vezető klubtulajdonosainak, koncert- és fesztiválszervezőinek, valamint előadóinak tanácsaira is. Ezt egészítette ki rengeteg hazai és külföldi fesztiválról, sikeres partisorozatról készített esettanulmánnyal. Hiszen mások sikeréből lehet igazán sokat tanulni! Ebből áll össze a ma elérhető legütősebb tudásanyag, amely minden zenész vagy zenével foglalkozó szakember számára hatalmas segítség. Ebből a zeneipari könyvből megtanulhatod: hogyan építs fel egy sikeres bulisorozatot, előadóként hogyan érd el közösségépítéssel, hogy egyre több megkeresésed és felkérésed legyen. Oldalról-oldalra tárul majd fel előtted az összes lehetséges buktató, tipp és trükk, amire VALAHA szükséged lehet. Kinek szól ez a könyv? Két csoport számára lesz életmentő. Egyrészt a zenészeknek, zenekaroknak, énekeseknek, DJ-nek, producereknek másrészt pedig a klubtulajoknak, promótereknek és szervezőknek. Zenész, énekes, DJ vagy producer vagy? Első gondolatra hajlamos lehetsz azt hinni, hogy a buliszervezés és közösségépítés nem a Te dolgod, hanem a bookingosé és a menedzsmenté, így legyintve passzolod a témát. Ám igazából, amint az az előző “Zenei karrier önerőből” c. zeneipari könyvből is kiderült, ahhoz, hogy legyen egy koncertszervező embered és egy menedzsment a hátad mögött, nem kevés évet kell eltöltened a szakmában. Addig meg azért jó lenne fellépni, gyakorlatot és tapasztalatot szerezni, építeni a közösséged, nem igaz? Mivel ezek a feladatok teljesen rád hárulnak, először egyedül kell magadnak felépíteni saját közösségedet a médiában. Ráadásul 1-2 év után ezeket az embereket meg kell tanulnod mozgósítani is a fellépéseid helyszínére. A klubtulaj, promóter nem fog helyetted, neked közösséget építeni. Ugyan van egy törzsközönség minden rendezvényen, de ők nem miattad vannak ott, és kár is abban a tévhitben ringatni magadat, hogy megmozdulnának a neved hallatán, ha egy másik városban lépnél fel, vagy extrém esetben, akár másnap emlékeznének a nevedre. Páran biztosan lesznek, akik majd csatlakoznak a közösségedhez egy jó buli után, de a nagy részének egyetlen művész leszel a sok közül, akinél jó volt a zene és ennyi. Így elérkeztünk ahhoz a kritikus ponthoz, hogy ha magadnak nem építed fel és szervezed meg a lehetőséget, akkor statisztikai alapon elég kicsi az esélye, hogy majd más ezt megteszi helyetted. A könyv segítségével nem csak azt tanulod meg, hogyan lehet felépíteni egy működő közösséget, hanem azt is, hogyan lehet az első saját bulikat megszervezni, viszonylag limitált költségekből. Mert emiatt tudsz majd a lehető leghamarabb, a leghatékonyabban bekerülni a zenei körforgásba, és ehhez nem feltétlenül kell hetedhét országra szóló slágert írnod. ELKEZDEM RÖGTÖN! És ha klubtulaj, promóter vagy szervező vagyok? Ez a zeneipari könyv azokat a tapasztalatokat is hivatott bemutatni az elmúlt évekből, amelyeket a szerző számos klubtulajdonos, és partisorozat-szervezővel való közös munka során gyűjtött. Ezek tanulságai pedig bárki számára hasznos és instant megvalósítható ötletcsokrot kínálnak. Ha régi motoros vagy, lehet, hogy evidens lesz néhány információ a könyvben, viszont az egész zenei piac annyit változott pár év alatt, hogy biztosak vagyunk benne, Te is rengeteg új infót kapsz majd az olvasás során. A könyv segít majd ismét képbe kerülni, mert a régi módszerek már nem feltétlenül működnek, sem egy klub üzemeltetésében, sem egy partisorozat szervezése esetén. Ezért kell például teljesen kimaxolni a közösségi média eszközeit és lehetőségeit! Az újonnan belevágó szervezőknek pedig erősen, szinte kötelezően ajánlott a könyv minden oldala. Bátran ki merjük jelenteni, hogy milliókat lehet majd spórolni a tippek segítségével! Már azzal is, ha betartod a „Mit ne csináljunk?” részeket. Hiszen tudod, okos ember a másik hibájából tanul! |
|
Elérhetőség: | BOLTUNK KÉSZLETÉN VAN |
Várható kiszállítás: | 2025. február 05. |
Szerezhető hűségpontok: | 441 |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!