Nagyváradi Nelli,Tanulj meg énekelni könnyedén
Paraméterek
4.3.4. Mi az a C-kör és mire való? | |
4.3. A hangterjedelem | |
. A hangterjedelem növelése | |
5.1. Hol van a te regisztered? Hogyan találd meg? | |
5.2. Mi az a hangképzés? | |
5.2.1. Mi a különbség a bemelegítés, skálázás és hangképzés | |
között? | |
5.3. A stimulált hangképzés és a pozicionálás | |
6. A hangszalagok és torok tisztítása | |
6. 1. Mi az a tisztítás és miért fontos alkalmaznunk? | |
6.2. Hogyan kell tisztítani a torkod? Mi az az ajakpörgetés? | |
7. Hallásfejlesztés | |
7. 1. Bárki meg tud tanulni énekelni? | |
7.2. Mit kell tudnod ahhoz, hogy tisztán énekelj? | |
7.2.1 . Hogyan fejleszthető a hallás? | |
7.2.2. A hangközök és ritmus szerepe az énektanulásban | |
7.3. A Kodály-módszer alkalmazása a könnyűzenei éneklésben | |
8. Hogyan tanuló meg egy dalt? - Kezdjük az alapoknáll | |
8.1. Könnyűzenei műfajok és sajátosságaik | |
8. 1 .1 . Melyik műfaj áll neked a legjobban? | |
Hogyan találd meg a hozzád illő dalokat? | |
8.2. A dalszöveg | |
8.2.1 . A nyelvi sajátosságok és a technika szerepe | |
8.2.2. A daltanulás első lépései | |
8.2.3. Nemzetközi jelölési rendszer, ami segít Neked | |
9. Tiszta ének, alternatív éneklési stílusok és rap | |
9.1. A tiszta ének és az alternatív éneklés kapcsolata | |
9.1.1. Miért kell tudni tisztán énekelni ahhoz, | |
hogy az alternatív éneklés is menjen? | |
9.2. A rap és a tiszta ének kapcsolata | |
9.2.1. A dalszöveg és rap - technikai megoldások | |
10. Megosztott figyelem és ,,szépéneklés' | |
1 1. 1 . Miért fontos fejleszteni a megosztott figyelmet? | |
1 1.2. Mi az a ,,szépéneklés"? | |
l l. Indulás a stúdióba | |
12.1. A stúdióban való éneklés |
Cikkszám: | TANULJMEG |
Technikák és praktikák énekeseknek, rappereknek 2.2.1 . Hogyan befolyásolja a tisztaságot és a hangmagasságot 3.2.4. Hogyan kell képezni a mély magánhangzót |
|
Elérhetőség: | BOLTUNK KÉSZLETÉN VAN |
Várható kiszállítás: | 2024. november 22. |
Szerezhető hűségpontok: | 420 |